Ledighets vecka

Nu var det en vecka sen jag tog studenten och det känns som om det var igår, men jag mår hur bra som helst. Förutom min fot som verker och är svullen, råkade fastna i våran trappa hemma. Hoppas bara att det går över snart så jag slipper ha ont.  För på måndag börjar jag sommarjobba och jag kan säga det att det är riktigt skönt att vara ledig. Ni som är lediga hela sommaren ta vara på tiden! vilken underbar tid man har som ledig asso. Har aldrig gillat det där med sommarlov men iår ångrar jag att jag ska jobba för det är ju så skönt att kunna sova ut på morgonen och sen veta att man inte har något bestämt.!

Men förövrigt har det inte hänt ett skit tycker jag! Denna vecka har jag bara njutit av att vara ledig, har även blivit lite brun. Har även hunit med att vara hos läkaren och på sjukhuset för att se hur de var med min fot. Jag lovar jag skulle nog kunna skriva en hel massa om det besöket men ska göra det kort fattat, det var inget allvarligt. För jag fick ju inte veta om det var något haha, men ja gär lika glad för det och tur är väl det. Jag säger bara det med att vissa läkare är bra roliga och tror dem är något och så tror dem att dem kan allt!

Ska även berätta för er vad jag gör just nu. Jag sitter i mitt rum och undrar vad kvällen har att erbjuda, ska jag och min kompis ut och dricka lite eller ska jag bara vara hemma? Visst jag har ont i min fot men det går nog över när jag blir gammal! Det är bara så att både hon och jag har det rätt så svårt att bestämma oss, för hon säger att hon ska köra men då vill inte jag dricka för jag vill att båda dricker haha :D Så frågan är hur kvällen blir, lär nog få veta det snart hoppas jag i alla fall.

Visar även en grej som vi gjorde dagen innan studenten till våran lärare dock var den borta dagen efter. Om just du inte kan se vad det är så är det en parkerings plats och inte vilken som helst haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0