På att igen

Nu känner jag mig pepp igen för att börja med min ansökan om aupairen. Jag vill jätte gärna åka men vet inte om jag vågar det är det som det handlar om mest.

Men nu har jag gjort lite på min ansökan igen. Det innebär att det var dem ändringarna jag skulle göra för ett bra tag sen men har inte haft lust eller tid att göra dem. Så nu är jag på att igen och hoppas att det kommer bli bra denna gång och att jag inte tappar suget.

Det finns så många i min omgivning som har peppat mig för att jag ska ta upp ansökan igen för att detta är bara en sak man gör en gång i livet och dem tycker att just jag ska ta den chansen och åka. Inte för att dem vill bli av med mig på något sett men det är för att dem tycker att det är en bra erfarenhet plus att jag tar välhand om barn, så dem tror jag skulle klara mig som fisken i vattnet efter ett tag. Bara jag kommer in i alla rutiner så ska det nog allt gå bra!


Pepp och detta ska nog gå bra! Bara att se det från den ljusa sidan!

Kommentarer
Postat av: Martina - Au pair i USA

Jag tycker verkligen att du ska åka! Har varit här i snart 5 månader och detta är det bästa och roligaste jag har gjort :)

2010-06-29 @ 04:01:49
URL: http://martinaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0