Söndagen den 20 juni

Bröllopet visades hela dagen igår och jag kollade men inte exakt hela dagen. Men när dem väl skulle säga ja och så vidare i kyrkan tyckte jag att det var så jäkla trist att prästen inte sa att daniel fick kyssa bruden, tycker det är en viktig del av det hela när man gifter sig. Sen blev jag väldigt besviken på hennes klänning med för jag hade förväntat mig lite mer klamorös klänning och sen hade hon inte heller något hals smycke. Liksom missade dem det bästa eller?  Aja nu har dem gift sig i alla fall och jag var inte allt för intresserad men satt ändå och kollade när dem var i kyrkan. Får ändå lov att vara svensk när dem gifter sig för det händer inte varje dag man får se ett kungligt bröllop!


För övrigt har jag verkligen haft en toppen helg, med sena nätter men det har inte gjort något!
I fredags så stack jag och min polare till Vimmerby till harrys för att ta en cider eller rättare sagt jag tog det för hon körde. Dock var det inte allt för mycket folk men hade väldigt roligt ändå. Efter harrys blev det visst efter fest men där var det inte direkt något drag skulle jag vilja säga. Men men vi stack hem så att jag var hemma runt fyra tror jag att klockan var!

Och igår så var jag bara hemma och glodde på tv och umgicks med mor min. En väldigt trevlig dag. Men sen fram åt små timmarna gick jag till några stycken för att basta och ha det trevligt och det slutade med att jag inte gick och la mig förens vid 5 på morgonen. Men vad gör det när man har haft det roligt? För mig gjorde det inget alls för jag fick träffa dig. Du är bara så underbar. Du gör mig så himla glad hela tiden fast det kan vara lite jobbigt ibland. Men du får mig alltid att le det spelar ingen roll vad det gäller.


Kommentarer
Postat av: malin

det var lätt också (Y)

2010-06-21 @ 19:56:55
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0