Studenten med bilder

Jaha då har man tagit studenten och jag känner inget mer än att det är sommar och jag ska till skolan till hösten igen.. Nej juste det är ju ingen skola längre men det känns som att skolan inte har tagit slut än.. Men Jag har i alla fall tagit studenten och känner att mitt liv inte är slut än! Har så himla mycket mer som jag vill med mitt liv.  Men hur det än är så saknar jag min kära klass redan. Jag och mina 12 grabbar det kommer vara konstigt att inte ha dem runt om sig hela tiden. Dessa tre åren har verkligen varit dem bästa, kanske för att jag har gått något jag har velat? men i alla fall vi har haft tre toppen år tillsammans och jag är glad att jag valde att gå EL programmet fast det har varit jobbigt vissa gånger. Är inte alltid det lättaste att vara ensam tjej, men jag har visat att det går bara om man vill. Har även fått hur mycket stöd som helst från familj, vänner, klassen och lärarna, tackar väldigt mycket för all hjälp jag har fått dessa år. Ångrar inte alls att jag gick det jag gick.
Tack för det min underbara klass EC07 kunde inte ha haft det bättre..

Lite bilder sen studenten och en bild från brännbollsdagen :)
Klicka på bilderna fär då blir dem större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0