29 mars

Vill verkligen bli klar med exakt allt just nu! men det går inte förens nästa vecka på fredag då jag har gjort klart min praktik på dagis. Och sen efter det kan jag äntligen kanske få ha min intervju! hoppas hoppas verkligen det går fort nu! för jag vill ju verkligen bli klar.  För det är bara dagiset som är kvar och sen två referenser! och jag har tre gröna bockar som ni kan se =D så dem kollar allt min sida. men frågan är hur många bockar dem tycker man ska ha? men i allafall så har jag en gul låda där det står att jag kan klicka på den när jag känner att jag är klar med allt jag ska ha gjort. Och om jag har fattat det rätt så kollar dem då en gång till för att verkligen kolla så att allt är bra och om det är något som är lite fel så säger dem till så ändrar jag på det. Så hoppas snart att allt detta arbete är över för jag vill ha min intervju!


Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Sv: Visst :)

Hur vill du att den ska se ut? Maila bilder till: [email protected]

2010-03-29 @ 20:16:53
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0