Aj mina fötter

Något är fel på mina fötter, dem gör ont. Eller föresten det kan vara mina stålhätta skor som jag har på apu:n är inte van att ha sådana skor varje dag. Men till slut vänjer jag väl mig, men jobbigt är det! I morgon har det även gått halva min tid på Hjalmar Ohlsson Elbyrå i Virserum, det är både tråkigt och inte för efter det så ska jag till ett annat ställe och ha apu fast i två veckor då blir det på IG Elektriska. Där kommer jag att vara med min syster kille. Det kommer nog blir roligt men jobbigt, tror han kommer köra med mig rätt så mycket tanke på att jag känner honom.
För övrigt är det ganska bra med mig, men trött. Längtar som bara den till Helgen för då blir de ännu mera vila. Vilket är skönt är att jag inte har något planerat inför helgen mer än att sova vilket är väldigt skönt! annars händer det inget kul alls i mitt liv just nu känns de som. Behöver någon som livar upp stämningen men vem? det är den största frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0