Är på gång

Nu är jag på gång med min ansökan igen på SI! som har legat lite på is ett tag för jag inte har fått tag i någon som är under 5 år och som jag kan kolla efter! Men nu känner att jag verkligen måste bli klar med detta snart så jag kan ha min intervju och känna att jag kommer att komma iväg! Så igår skickade jag iväg mitt brev till min kusin för att han ska kunna läsa och se vad han tycker om det innan jag lägger upp de på sidan. För jag känner att jag vill ha lite koll på den innan jag lägger upp den så jag inte får en massa fel och så, pinsamt! Har även varit och skaffat mig lite flera barntimmar och det känns mycket bättre nu för det känns ljusare och kan slappna av lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0