Arbeten

Sitter med rest uppgifter i samhällen, kan inte påstå att det går så jätte bra men har skrivit ca en halv sida om inte mer men det ska bli totalt en sida. Kommer dock inte på mer att skriva min uppgift är: Ta fram en artikel som handlar om något som är aktuellt inom EU just nu. Redogör för artikelns innehåll och ge dina synpunkter på ämnet. Uppgiften ska omfatta omkring en A4-sida. Men hallo hur lätt är detta ? jag tycker det är jätte svårt men ändå så gör jag mitt bästa för att få ihop en sida. hittade tillslut en aktuell artikel som jag tyckte var intressant och bra att skriva om. Vilket var tur för annars hade jag skitit i den uppgiften.


Kommentarer
Postat av: Linn

Nejmen det kan jag fixa :) Fast

En sak bara: Jag kan inte få till så att menyn får rundade kanter :( Men jag bifogar en bild på hur det kommer att bli ...

2010-03-14 @ 18:20:50
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0