En vecka kvar

på mina apu veckor som jag har haft. Skönt fast ändå inte, vem vill till skolan egentligen?Jo visst vill jag dit för att kunna bli klart med allt men samtidigt är de inte skoj att veta att man har massa saker som man ska hinna med innan studenten.

Saknar vissa personer fattar inte att det alltid är jag som ska ta kontakt, kan inte ni oxå ta kontakt någon gång. Det är nästan alltid jag som skriver först vart de än är. Börjar tröttna på de. Och öven om man nu har kille så ska man inte glömma bort sina vänner, men tydligen så är killen viktigare så man inte hinner med sina kompisar. Vore i alla fall kul i fall man hörde av sig någon gång.

Sorry att jag är så elak men jag kände för det idag, tanke på att det ändå var söndag och dem är inte mina bästa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0