Första apu slut

Då var den första firman på apu:n färdig. Om jag ska sumera allt som allt så har det varit toppen! har fått lära mig lite nytt och även fått göra ganska mycket.  Men vissa gånger är de inget jag kan göra så de är bara att stå och kolla på. Man lär sig på de med! På måndag blir de IG elektriska som sagt.


När jag ändå kommer ihåg det så ringde dem om sommarjobbet jag har sagt och frågade om jag fortfarande var intresserad och självklart är jag de. Så det blir samma ställe som förra året alltså med förståndshandikappade, visst de är inte de jag är utbildad till men jag tog detta jobb iår igen för jag tycker de är så svårt att få jobb. Sen behöver jag bara detta under sommaren för jag åker förhoppningsvis i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0