Fredags mys

Det är denna dag som är lättas att städa på så självklart har jag börjat städa men är inte klar än för jag får för mig att göra en massa annat i mellan. Vilket inte är bra egentligen för då tar de bara längre tid! Men en eller två timmar till tar de nog tills jag är riktigt nöjd. Fredagar är BÄST så är de bara och det innebär att jag är bäst också. Plus i kanten är att de är helg och man får vila ut! Ska även ta mitt fredags bad som jag har börjat ta för det är avkopplande och riktigt skönt. Ligger minst i badet 30 min så mina händer ser ut som russin.

Nej. nu måste jag ta tag i städningen igen och se till att det blir klart någon gång!

Ha en trevlig helg =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas att du ocks får en trevlig helg, Kram på dej med :)

2010-03-12 @ 19:49:46
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0