Frukost

Tajm just nu. Står i köket och har precis lagt in sconesen i ugnen, mums. Tänkte att jag skulle lyxa till det lite sådär. Skönt att kliva upp en morgon och veta att man inte måste åka bort till bandy banan för att ta hand om alla snälla barnen. Visst lite tråkigt är de väl allt, men jag tycker det är jätte skönt på samma gång för då vet jag att jag kan göra exakt vad jag vill hela dagen och så kan jag sova ut hur länge jag vill. Men idag kunde jag dock inte sova ut verkade det som. Jag vaknade jätte pigg och glad redan vid 8 på morgonen. Blev ännu gladare när solen sken från fönstret.

Efter frukosten så blir det att klä på sig för att sedan gå en sväng, gör bland annat ett stopp vid konsum på vägen för att köpa lite onyttigheter men känner att jag behöver de!
Till i kväll vet jag inte riktigt vad som händer och sker tror det blir att umgås med Ulrika en sväng idag igen. Om inte så blir det att ligga i soffan och glo på tv och proppa i mig en massa onyttigheter, känner att det är de jag ska göra idag. Ligga och bli fet haha. Nej då inte så vet men lite godis,läsk,chips och kladdkaka blir det nog!
Igår var jag och ulrika även på bambugården och åt lite kina mat, mums så gått det är men dyrt men värt det! Efter det blev det en sväng hem till mig för att glo på tv. Blev en toppen kväll i alla fall och det tackar jag för.
Nej nu måste jag sluta för nu är snart min frukost klar. Ha en toppen kväll/helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0