Glad

Min arbetsdag har gått väldigt bra, plus att jag har varit väldigt glad och pigg idag. Allt jag gjorde gick verkligen toppen på arbetet idag. Förstår inte de men är väldigt glad för att de har gått så bra! Fick även sluta en timme tidigare idag asso vid tre, älskar verkligen när man får sluta tidigare. Så jag tänkte att de var ett jätte bra tillfälle att få lite saker gjorda tex att cykla till fritids och prata med dem om en lapp och sen prata med dagis om jag kanske får vara hos dem på påsklovet. För jag behöver barntimmar och dem lät väldigt glada över att jag var intresserad över att vara där frivilligt, men vad gör man inte för att få ihop timmarna? men vilket som så skulle dem höra av sig så jag får veta om jag får vara där eller inte. Det skulle innebär ganska mycket för mig. Självklart så förklarade jag att jag skulle åka iväg till USA och så pratade jag med en som jag kände igen och det lät väldigt positivt. Så hoppas min dag forsätter såhär!


Saknar även min och min systers resa som vi hade i november till Dubai till våra kära familje vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0