Hem kommen nyss

Kom nyss hem från att vara hos min systers killes syster. Har varit där för att leka med hennes son, vilket var väldigt roande. Jag satt och lekte med honom och hans grejer, matade honom, fick lägga honom i sängen och sen byta blöja på honom innan jag skulle sätta på han ute kläderna för att sedan sätta honom i bilstolen.  Så under ca 3 timmar så hann jag med en hel del med honom. Han var enkel att hantera grinade nästan aldrig, (visst det var första gången) och allt kan hända men denna gång var han som en liten ängel! jag får se när nästa gång blir men hoppas de blir snart, tycker de är så kul att vara med barn =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, ja det hoppas jag :)..

2010-03-14 @ 17:17:51
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0