Jaaaaaaaaaaaaaa

Jaa jag klarade det! Vi skulle som sagt till skolan och skriva ett prov. Det första provet var på 60min och det var 40 frågor och då tänkte jag på en gång att det kan ju inte vara så svårt. Men när jag väl hade gjort klart hela provet så var det ju skit svårt. Men sen det andra provet vi skulle göra som var det viktigaste av dem två, för det provet så kunde man få cetefikat på att man har klarat det och då är det lättare att söka jobb och detta håller i 3 år. Så jag klarade det och det känns väldigt skönt.

Ringde även rektorn idag här jag bor som har hand om dagiset och pratade med henne om jag kunde vara på dagiset på påsklovet. Hon sa att det gick jätte bra och jag blev överlycklig :D så nu får jag ihop dem sista barntimmarna som jag behöver. För att sedan äntligen få ha min intervju som jag vill!
Hade även bandy avslutning idag och usch vad min röst lät dålig men den höll ända vägen ut som tur är! var väldigt glad över att de kom så många som de gjorde. Trodde faktiskt inte att de skulle komma så många i min grupp, så jag blev överraskad!
Så om jag ska sumera denna dag har den varit toppen, allt har gått hur bra som helst plus i kanten att mitt projektarbete verkade vara bra med sa min lärare och att de inte var några allvarliga grejer som jag skulle ändra. Så TOPPEN DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0