Klaga är kul

Det kan man verkligen säga att det är, ibland i allafall. Men tänkte inte klaga så mycket idag mer än att säga att de har varit en sådär dag idag. Kunde ha varit bättre men kunde även ha varit sämre. Jobbade även ute idag och de blåste och var riktigt kallt! men tur man kom in i värmen sen. Plus att jag fattar inte vf ska vissa personer vara så sura.. Men skönt har bara 3 veckor kvar på min apu. Sen lov och sen skola igen. I morgon får jag sov morgon och börjar inte förens vid nio, vilket innebär att jag ska sova lite längre och kan vara uppe en timme extra idag. Men dock slutar jag klockan 4 på en fredag och det är verkligen inte kul, medan alla andra företag häromkring slutar vid ett.

Ikväll är det Familjen Jackson på 4:an vid klockan 21:00 och det är verkligen ett måste att se det enligt mig. Har även sett filmen som kom ut med michael, filmen var frym tycker jag! Så hade tänkt mig att köpa filmen, men har inte hunnit de än. Han var verkligen en toppen artist, synd man inte hann se honom i verkligheten.Det hade nog varit en upplevelse. Lyssnar ibland på hans låtar och vissa är så bra att man blir rörd.

Såg denna text när jag skulle gå på toa en gång på ett företag som vi var hos.

Kommentarer
Postat av: Linn

Nu finns du med på kö-listan! Skicka ett mejl till mej med en beskrivning och ev. bilder :)



Kram

/Linn <3

2010-03-12 @ 17:53:11
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0