Skriva klart

Nu måste jag verkligen ta tag i detta och börja skriva mitt brev på engelska och skaffa mig mera barntimmar för annars kommer jag då aldrig att komma iväg? jag vill vill vill, komma iväg så jag måste bara klara av detta. Först måste jag skaffa flera barntimmar som sagt men de är ju inte hur lätt som helst att hitta barn som är under 5 år? känner bara folk som har barn som är äldre så hur ska detta gå egentligen? Hoppas att jag löser detta på något sett. Juste jag har faktiskt ett barn som snart är ett år gammal som jag snart ska åka och hälsa på lite. Ska få mata honom så detta kommer gå fine mang ska ni se! men skulle nog behöva några mera barn men vi får se hur jag löser de. Kom precis på att mina bröders mamma hade erbjudits sig att jag skulle komma upp till dem för att vara med en av hennes kompisars barn som är små och är i den åldern jag behöver. Men hur ofta är jag i Sthlm egentligen? men det är bara att ta tag i det hela och åka upp och fixa några timmar där!

Detta ska lösa sig så är det bara för jag vill komma iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0