Snabb visit

Ska till skolan idag vid ett för liten snabb visit för hela klassen ska dit för att skriva ett prov. Hoppas att de inte är allt för svårt för då vet jag inte vad jag gör haha. Nej men måste klara provet annars får man göra om de!  Men i morgon blir de praktik igen förhoppningsvis för jag kan inte vara sjuk så är de bara! jag är pigg och så men ont i halsen vilket är jobbigt.

Katterna mår toppen för övrigt dem skriker om nätterna och sover om dagarna ungefär. Plus att dem går upp i vikt hela tiden! frågan är hur stora dem kommer att bli? hmm men ska bli riktigt skoj att se.
där har ni dem båda =) den bege/vita heter nala och den svarta heter lakrits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0