Snygga Brillor

Apu, apu, apu det är det ända som är just nu plus att jag är trött jämnt om kvällarna. Fattar inte hur jag ska överleve livet efter skolan. Det är riktigt jobbigt att gå upp om morgnarna men det fixar ju lilla jag!  Turen är den att man har de lite roligt på jobbet. Det finns mycket att prata om på arbetet ibland och väldigt många idéer. Jag får även underhålla mig själv lite på jobbet. Därför satt jag och funderade på hur jag skulle underhålla mig själv tills jag kom fram till att jag skulle göra något av kabel stumparna vi hade. Det slutade med att jag ett par glas ögon, en bild kommer längre ner. Självklart var jag tvungen att testa dem, dock blev dem inte jätte snygga men lite fräna blev de allt.
Härligt i morgon är de Fredag och det innebär att det är fredags mys för min del och bara ta det väldigt lugnt! Helgerna är nog det bästa som finns för då får man alltid sova och vila hur mycket som helst. Så denna helg blir det att sova och ta hand om mig själv, får nog bli ett varmt bad med värme ljus och lite i morgon kväll, kanske en cider på de? det är sådant som märks om det blir de eller inte. Men en toppen helg kommer det att bli för min del i alla fall! Hoppas ni andra kommer få en bra helg.
Klicka för större bild

Kommentarer
Postat av: Linn

Just nu är min kö-lista full. Men jag återkomme så snart det finns en ny plats...

2010-03-04 @ 19:00:50
URL: http://sivv.blogg.se/
Postat av: Linn

Absolut! Det ska jag göra :)

2010-03-04 @ 20:16:01
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0