Solen skiner

Idag igen! Det är super mysigt väder ute. Har faktiskt suttit ute vid trappan med varm choklad och bulle i det härliga vädret. Hunden fick även springa fritt på tomten, upp på ena snö kullen och så hoppade hon till den andra kullen, såg väldigt roligt ut.  Men satt där i solen i nästan en timme innan jag gick in och la mig i soffan igen. Det är så jag har fördrivit min tid i helgen nästan.
Annars idag har jag inte gjort allt för mycket, har gjort lite skolarbete och sen så har jag glott på TV. Väntar även på att mamma ska komma hem från stor stan, fast hon kommer hem senare ikväll. Saknar mamma de gör jag men samtidigt så är det riktigt skönt att vara ensam hemma.  Det är nog dax att vänja sig för att mamma är borta för om jag inte gör det så kommer jag inte klara av att vara i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0