Storm Trivs

Igår var det första dagen på min APU och jag storm trivs. "gubbarna" på jobbet är så himla trevliga och tar verkligen hand om en på ett bra sett. Men usch vad jobbigt och segt det är att gå upp på morgonen. Är inte van att gå upp vid 6 varje morgon för att sedan börja vid 7. Som turen är så har jag varit på hemma plan idag, vilket var väldigt skönt. Vilket löd till en promenad till jobbet och sen bil hem. Det jag har fått göra hittills är att dra rör och sen dra kablar i rören, vilket jag tycker är ganska roligt men man blir dock ganska torr om händerna.
För övrigt så måste jag ta tag och göra klart mitt projektarbete som ska in på fredag. Måste bli klar med all renskrivning men samtidigt så orkar jag inte sitta här och göra det för jag är alldeles för trött för att göra något. Saker måste göras och då är det bara att sätta igång. Så min kväll kommer bli projektarbete och sen i kväll blir det att glo på tv för att sen somna tidigt.
Hoppas ni andra har det bra där ute i världen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Förlåt för sent svar!

Jag ska ta hand om tre barn, 2, 4 och 6 år.

Hur går det för dig, är du antagen?

2010-03-03 @ 00:01:17
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0