Trött och irriterad

Solen lös upp dagen på sitt bästa sätt men hjälpte inte mig och min dag, för den blev inte som jag hade velat. 
Min dag har inte varit jätte kul. När man väl är ute på apu så verkar det som man bara får göra skit saker och dem tror att man kan allt och lite till. Plus att dem tror att jag inte kan skala en kabel? så dem säger det där behöver inte du göra de gör jag så kan du bara koppla in det sen. Hur tröga tror dem att jag är? Vissa gånger tror jag verkligen att de tror att jag inte kan ett skit, så här var det inte alls förra gången jag var hos dem vilkey jag tycker är väldigt tråkigt. Men det är inte alla som är så mot mig men de finns typ en-två som är de. Plus att jag har fått mig en tanke ställare, är detta verkligen det jag vill bli? I vissa stunder är det verkligen inte kul alls medan i andra är det jätte kul och jag fattar allt. känns som att jag bara gnäller på min blogg just nu men trodde det faktiskt skulle vara roligare på apu:n denna gång för när jag var där förra gången var det jätte kul och ville tillbaka men nu vet jag inte varför det är så himlans tråkigt. Händer inte alls mycket som är kul på apu:n. Men snart kommer det tider då jag inte kommer gnälla något.


Just nu ligger jag hemma hos min kompis men hon är på sin apu plats så jag ligger hemma hos henne själv eller egentligen är jag inte själv för hennes pappa är hemma också. Hon slutar vid 20:00 så blir att gå och möta henne då. Annars hade jag tänkt att lägga mig ner och sova en stund strax för det verkar ju inte hända något annat roligt. Virserum är en ganska tråkig ort måste jag säga. Det händer lite mera i Målilla fast inte så mycket mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0