Tvivlar

Jag börjar tvivla på mig ännu mera än vad jag har gjort innan. Vågar lilla jag åka till USA helt ensam i ett så stort land och där jag inte känner något absolute igen. Men självklart vill jag åka men det är ju ett helt främmande land, som jag aldrig har varit i. Kommer min engelska orka det? mitt huvud kommer ju snurra som bara den över all engelska. För jag tror inte på mig själv när det gäller engelskan, eller jo lite gör jag allt. Men är just nu bara inne i en sådan tråkig stadie så att inget går som jag vill! plus att allt är tråkigt vad man än gör känns de som.

Har i alla fall fått veta att jag fick vara på dagiset vecka 14. Blev jätte glad för efter det blir jag klar med mina timmar och de innebär att jag bara har mina referenser kvar att skriva!
Lämnade även en lapp till fritids men dem var så förvirrade om när jag var där så dem skrev inte under lappen? så jag får väl gå dit och prata med dem medans jag ändå är där, så hoppas jag att någon av dem förstår vad dem ska skriva. För jag behöver verkligen dem timmarna och deras referens. Men jag hoppas att det löser sig.

Kommentarer
Postat av: victoria

vad ska ni hitta på idag? :D

2010-03-28 @ 14:56:25
URL: http://andaras.blogg.se/
Postat av: victoria

aa, okej. Jag hade kunnat göra en men mitt photoshop har jag på den andra datan, (som är hos min pappa) :/

2010-03-28 @ 15:08:17
URL: http://andaras.blogg.se/
Postat av: victoriaa

haha joobbigt, jag vet inte heller riktigt jag ska också göra en ny design.. Vet inte riktigt heller när han ska till min pappa..

2010-03-28 @ 15:17:50
URL: http://andaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0