Bal

Idag är det Bal och jag ska vara så fin och prydlig, kommer bli jätte kul men dock så är det mindre kul med denna regn. Varför skulle det regna just denna vecka? medan alla andra veckor har varit någo sådär. Men men detta kommer nog bli en toppen dag för de. Har nyss duschat så nu ska jag bara vänta på att håret har torkat så att en av mina systrar kan komma och locka mitt hår lite mera än vanligt och sen så kommer den andra systern och gör i ordning hela håret =) vilken service man har ibland! men denna dag kommer bli bra, känns just nu bara att jag skulle vilja gå och lägga mig men de kommer nog ändras efter ett tag.

Det kommer komma upp bilder antigen i morgon eller i veckan! Ha en toppen dag nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0