Check lista på skolsaker

Tänkte bara uppdatera er om hur jag har det i skolan och hur mycket det är kvar innan studenten.  Jag vill först påpeka det att vi har grymt mycket i skolan just nu och jag ligger efter i vissa ämnen fast jag kanske inte gör de men det känns som de. Så nu måste jag ta tag i det hela och göra lite nyttigt om kvällarna. Men detta har jag att göra fram till studenten i allafall

· Religions prov Måndagen den 3/5

·       Natur inlämnings arbete Måndagen den 10/5  V.19

·       Samhälls uppgiften ska in Måndagen den 10/5 V.19

·       Svenska PM ska vara inne Onsdagen den 12/5  V.19

·       El prov den 12/5  V.19

·       Ljudanläggnings prov Måndagen den 17/5   V.20

·       Svenska muntliga Måndagen den 24/5   V.21

Så det är ganska mycket som jag ska hinna med! men jag klarar detta det måste jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0