"Det regnar köttbullar"

Såg en jätte bra film med lilla syster idag. Filmen hetter Det regnar köttbullar och var verkligen jätte rolig. Hade dock förväntat mig mer av filmen men tycker ändå att den nästan var lika bra som jag trodde =)



För övrigt så har jag faktiskt gjort klart religions arbetet ska bara kolla egenom det i morgon och sen så ska jag även kolla en extra gång på extra uppgiften i svenskan och ändra lite där innan jag riktigt känner mig färdig. Sen är det bara natur uppgifterna jag ska göra inför provet. Så detta känns riktigt härligt, men det känns inte som att det är student snart. Dem flesta i skolan verkar ha jätte mycket att göra förutom jag, känns jätte konstigt. Men för min del gör det inte allt för mycket.

Vissa är bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0