Fy på mig

Ojojoj illa detta! vad har hänt med mig? har varit helt off med bloggandet har verkligen inte haft någon lust. Sen har jag inte heller riktigt suttit vid datorn allt för mycket. Har haft annat för mig :) tänkte berätta lite kort hur min vecka har varit och även lägga upp lite bilder :)

Måndags: Skola och sedan en väldigt lugnt dag
Tisdag: Skola halva dagen sen Speedway på kvällen, Dackarna vann så klart =)
Onsdag: Skola och var väl där halva dagen sen stack jag hem. Hände inte allt för mycket på kvällen heller.
Torsdagen: Ledig, hämta en kompis och sen vänta på att en kompis skulle komma till mig och umgås lite.
Fredagen: umgicks med två kille polare och sen stack vi på en fest och den var helt död, enligt mig i alla fall. Var knappt något folk.
Lördagen: Hmm hände inte allt för mycket. Tog det mest lugnt och sen åkte jag och träffade en kille polare senare på kvällen och glodde på film och hade det allmänt trevligt.
Söndag: Detta är ju idag ;) så just nu har det inte hänt något, men väntar på att dra till kyrkan för att klä ut mig till prussiluskan för det är avslutning i kyrkan och så vidare och då brukar vi köra på något barn tema och denna gång blev det pippi figurer och jag och dem andra i ungdomsgruppen ska klä ut oss till olika och barnen får även också göra de. Men jag ska klä ut mig till prussiluskan och min stora syster ska klä ut sig till pippi =) så denna dag kommer nog bli bra.

För övrigt har jag haft en underbar helg! Den kunde nog inte ha varit bättre. Balen förra veckan var även väldigt bra och rolig, ångrar inte att jag gick. För er som inte vet så gick jag med min kusin och vi hade det super bra =)



Bilden på mig är från balen, tog bara en bild på mig för jag vet inte om min kusse vill vara med här på bloggen
Andra kortet är på mina katter när dem sover
Och slutligen det sista kortet är från i tisdags då jag och min vän ulrika var på speedway =)

Har även fått en ny desgin som jag ska sätta in någon dag hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0