Härliga kommentarer man får höra

Ibland blir man riktigt glad när man går utanför ytterdörren.  Förra veckan så säger en äldre man att "man behöver ju ingen färg tv nu tanke på att det är så färg glatt ute!"  Gillade verkligen hans kommentar. Det gjorde verkligen min dag. Den dagen var solen uppe hela dagen plus att det var jätte varmt och gutt. 

För övrigt så ser min vecka bara för bra ut. För den som vill veta så tänkte jag faktiskt säga det här ;)

Måndag( idag) är i skolan hela dagen faktiskt.
Tisdag har religions lektion men åker inte in för jag inte behöver.
Onsdag åker in för en svenska lektion och sen hem :)
Torsdag går jag inte i skolan alls
Fredag har jag inga lektioner men tror jag behöver åka in för AF skulle komma och ge oss 3:or information. 
Lördag blir det även att jobba lite
Söndag vet jag inte riktigt än vad som händer.

Så veckan ser jätte bra ut för min del!  Så denna vecka ska jag absolute inte klaga. Plus att detta är det ända jag har kvar i skolan

·       Religions arbete 28/5   v.21

·       Svenska extra uppgiften ska in innan den 30/5   v.22

·       Samhällen ska vara klar den 30/5   v.22
Hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0