Jobb står på listan

Idag står det som sagt jobb på listan.

Men där började inte dagen till ära, först så vaknade jag av att jag hade fått sms och började då sms fast jag var skit trött, klarade faktiskt av att somna om efter ett tag. Sen när jag väl vaknade igen så blev de att käka och sen ut och gå, blev ungefär 30 min och det var väldigt skönt! Hunden fick även följa med. Och nu sitter jag här och filurar lite innan det är dax för att gå och jobba. Jobbar mellan 14-21 ikväll, känns lite sisådär men hoppas bara att de kommer gå fort.

Var även med två av mina underbara vänner igår och käkade pizza och hade det allmänt skoj! självklart blev det en massa skit snacka med men det är alltid lika roligt.

Hej hå hoppas att ni som läser detta får en bra helg =)

Lite bilder från igår, pizza, kladdkaka, coca cola och en stor fet spindel innan jag skulle sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0