Lastbil

Sitter just nu för tillfälligt i en lastbil på väg till hässleholm. Gör en kompis sällskap, har lovat länge att jag skulle följa med men nu blev det av, tanke på att jag inte har så mycket att göra i skolan =)  Men måste säga att det är lite smått segt att bara sitta. Har bara gått ur lastbilen en gång och det var när vi skulle pinka. Och det var väldigt skönt för mina ben och rumpa. Vädret har inte varit det bästa, det har varit sool och sen regn fram och tillbaka hela resan ungefär. Men tur att man åker lastbil än att vara ute när det regnar haha.

Tänkte även se om jag skulle kunna få lite skol arbeten gjorda när jag ändå åker lite bil. Men hittils har jag inte fått något gjort. Men jag kanske får göra det i kväll om jag inte är för trött, men jag måste göra det innan veckans slut i alla fall.

Hoppas ni andra har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0