Lite uppdatering vad som har hänt sen sist

Först och främst så har jag inte haft tid med att blogga och det är för olika saker. Men nu ska jag försöka så gott jag kan. Om en månad så är Skolan slut och verkligheten börjar. Kommer nog sakna skolan när den väl är slut, det kommer mest märkas sen i augusti då alla andra ska till skolan men inte jag? hmm men det kommer nog bli bra. 

Jaha vad har hänt sen sist jag skrev då?  Det är nästan en vecka sen, tyvärr.
Torsdagen började med att jag var ledig och gjorde lite skol arbeten och sen senare på kvällen så stack jag först upp till Vimmerby och köpte min efterlängtade kamera så det fick bli en Canon Eos 1000D, väldigt nöjd med den. Men senare på kvällen så fick jag i uppdrag att köra upp till linköping och hämta min styv-pappa och kusin. Resan var väldigt lärorik, har aldrig kört i linköping innan. Jag har även hunnit med valborg och det blev en nykter valborg för jag inte alls kände för att dricka. Familjen badade badtunna och jag låg bara och kollade på tv och myste med mig själv.

Lördagen hjälpte jag min syster att tapetsera och det gick faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Dock så gjorde vi inte klart allt för jag tyckte inte att det var allt för roligt och inte hon heller, men vi gjorde så gott vi kunde. Senare på kvällen blev det en tripp till Vetlanda för att kolla på crousing med min kille kompis mamma. För ingen av oss hade något att göra. Fick även bli ett stopp på donken innan vi skulle åka hem. Men måste verkligen säga att det fanns många snygga bilar!

Söndagen blev väl inte riktigt så jag hade planerat. Men trött och seg var jag och lite ledsen men jag klarade dagen med att jag var ute och sprang på kvällen. Sprang va 9km och var väldigt stolt över mig själv, har inte sprungit på ett år ungefär. 

Sorry att det blev mycket, men blir så när man inte har haft tid och ork att skriva. Men nu kommer jag nog hinna med och orka för jag känner mig gladare! Hoppas ni står ut med denna långa text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0