Onsdagen den 5 Maj

Ännu en onsdag som jag åker till skolan bara för EN lektion och sedan hem igen. Ibland känns de inte lönt att åk in bara för just en lektion. Men jag måste tänka på att det är en svenska lektion och vi är snart klara med skolan. När jag väl kom hem runt elva så slutade det med att jag somnade i sängen i 1½ timme för jag var helt slut har ingen aning varför. Sen när mamma kom hem så vaknade jag och gick ner för att käka lite och sen ville hon ha med mig på en promenad så jag följde med utan protest men trött var jag må jag lova, men en 50 min blev det allt! Det var inte allt för skönt men lite var de väl allt. Senare på kvällen blev de av att hjälpa min syster med en kyrkgrupp och det gick jätte bra.

Men nu sitter jag här och inte gör något direkt. Allt jag skulle ha gjort idag när jag kom hem blev inte av för jag var för trött tyvärr, hoppas att jag orkar med det i morgon när jag kommer hem. Tror jag bara går halva dagen i morgon om jag har tur! Händer inte något skoj i skolan alls nu för tiden. Sen har jag lektion på fredag med men orkar jag verkligen gå på den? kanske bäst att göra de. Sådant som märks om de blir eller inte.

Ny bild på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0