Tisdagen den 4 Maj

Då var det tisdag idag med och redan maj. Förstår inte riktigt alls hur detta gick till för tiden har gått alldeles för fort. Nyss var det ju januari? Hm tiden har gått alldeles för fort. Jag har redan blivit ett år äldre och om mindre än ett år så är jag redan 20 konstigt nog.  Skulle inte prata om min ålder nu så jag ska prata om de jag skulle prata om och det är om skolan hur det ligger till och lite annat. 

Vill först säga att jag fick VG+ på samhälls provet vi skrev förra veckan som jag knappt hade övat på max poängen var 31 och jag hade 27 så det var riktigt bra! Sen fick jag G i religions provet jag gjorde igår. Känner att saker och ting går bra nu! 
Skolan idag hände det inte allt för mycket mer än att jag åkte hem tidigt!

Min vecka kommer se ut såhär, vill säga dem dagarna som är kvar.
- onsdag, en lektion sen hem
- torsdag till skolan för lite information och sen hem runt 1
- Fredag till skolan för en lektion och sen hem.

Mina veckor är ganska slappa, men ibland börjar jag undra varför jag åker hem. Får jag så himla mycket gjort hemma? jag skulle säkert få mera gjort i skolan om jag satt där och skulle skriva tex arbeten. Brukar oftast vara så i mitt fall, men just nu så har jag nästan skrivit klart natur uppgiften som ska in på måndag så det känns väldigt skönt att man gör saker på en gång. Dock så förstår jag inte en av sakerna i uppgiften men det löser sig nog med tiden! 

Hej Svejs kan inte sitta här mera för nu blir det att göra flera arbeten klara!

Klicka för större bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0