Vart ska jag ta vägen?

I'm totally confused.....

Vet inte alls vad jag vill eller hur jag ska göra med allt i mitt liv just nu.
Vill jag åka till USA eller vill jag inte? Ska jag kanske vänta ett år tills jag riktigt vet om jag vill eller inte? har ju inte allt för brottom egentligen.
Vad vill jag bli? Har jag gått rätt inriktning på gymnasiumet?
Det är så himla mycket som spelar roll just nu, börjar bli trött på att inte kunna lista ut vad jag vill.
Varje dag går jag runt med samma fråga i mitt huvud och verkar inte få något riktigt bra svar!

Snart är det student och det känns som en helt vanlig dag och vilken avslutning som helst, jo tack jag vet att det kommer inte kännas så sen..Men nu gör det verkligen det.

Och sen så verkar inte jag och skol arbeten gå ihop heller för det blir aldrig gjorda och det är så tråkigt att hålla på med dem. Men måste väl se någon ljus sida i det hela är väl att det inte är många arbeten kvar att göra.!

För varje dag som går så känner jag att det blir sommar men för varje timme som går känns det som att tiden bara går saktare och saktare.
Allt känns så himla konstigt vart ska jag vända mig för att få svar på alla mina frågor? känns som jag aldrig kommer få veta dem!

Nee hej svejs skriver när jag känner för det nästa gång....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0