Förändring

Först och främmst måste jag säga de att det redan har gått en vecka på praktiken och jag tycker det har varit helt okey. Praktiken i säng vet ja inte om det är den bästa men men jag försöker se det på den ljusa sidan.

Sen så har jag varit och klippt mig med denna vecka så nu är jag kort hårig, vilket känns väldigt skönt :)
Plus att jag var hos optikern idag och ska snart skaffa nya glasögon, men det jobbigaste men det hela är att det finns inga direkt som jag trivs i :(  men jag hittade fyra stycken som jag tog med mig hem men trivs mest i ett par av dem. Och det roligaste är att dem fyra glasögonen jag valde ut är bruna , så nu kör vi på brunt och inte svart ;)

Och för övrigt så åker jag till ullared i morgon äntlige, känns som att det är en evighet sen jag var där, visst jag var ju där förra året men ändå! Ska i alla fall shoppa så att jag får hem lite skit =D

Over and Out.

En bild på hur det såg ut innan och hur det ser ut nu :)
Klicka för att få bilderna större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0