Halloween

Och helgen var ändå lugn, hur kunde de bli så?
Jag var konstigt nog nykter denna helg med.. Börjar faktiskt kännas helt okey att vara nykter om helgerna. Och sen har jag fattat att DU är inget för mig och det bevisade du idag. Hur kan man bara göra så? asså du är nästan 10 år äldre än mig och beter dig som en unge? jag skämms.. Nu vet jag i alla fall att jag inte ska lägga tid på dig. Som sagt trodde du var bättre än såhär. Men vänner är en sak vi i alla fall kan vara, men inget annat för de skulle aldrig funka. Visst du kanske ändras om något år eller så men ärligt så tror jag inte de. Så för tillfället är du bara en vän för mig..

Sen så är de inge kul att jag nästan måste ha min praktik i stockholm :(  Missar träning och kommer sakna mina katter usch vill ha praktik hemma och inte där uppe!! men vad ska jag ta mig till? Får väl ta och ringa två VVS företag här omkring som sätter upp värmepumpar eller som gör något vettigt, för jag orkar verkligen inte att vara där uppe egentligen :(

Har varit hundvakt hela helgen och i natt kommer jag få sova själv, det är faktiskt trist att veta att man får göra de! i alla fall när man har haft hunden på besök och hon har delat säng med mig. Det finns inget bättre än sällskap! Och det bästa av allt är att hon tog upp mer än halva sängen :)
Men men nu ska jag vara lite social..

Over and Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0