Mörkt

Det blir bara mörkare och mörkare och FORT går det med. Tycker inte alls att det är kul att det är mörkt innan klockan är runt 5-6. Fast jag får väl se det på den ljusa sidan att snart blir det ljust igen! Men det är så länge dit, men samtidigt är det mysigt att det är mörkt ute för då kan man tända lite ljus och bara ha de lite mysigt :)  Så vintern har sina goda stunder!

Helgen har även gått väldigt fort men den har varit toppen, fast alla bravader! Festade både fredagen och lördagen skulle egentligen bara ha festat på fredagen men för min del gjorde det absolut ingenting att de blev två dagar.  Hadet kul båda dagarna förutom vissa saker men det var inte hela världen.

Var ute i det fina höstvädret idag och var förbi bandy banan en sväng. Målilla spelade mot jag vet ej, men min lilla syster vad bollkalle så jag var där med hunden och pratade lite med mamma. Gick förbi affären på vägen hem och även mamma för att lämna hunden. Istället för att gå hem själv fick jag med mig lilla syster som även åt här. Har även fått väldigt mycket gjort idag, har tvättat fyra omgångar med tvätt. Hoppas bara att det sista i torktummlaren snart är klar så jag kan gå ner och hämta det och sen lägga mig och kolla på film.

I morgon måste jag plugga inför min sista tenta för detta år! och jag hoppas mer än gärna att jag klarar mig. För om jag inte gör det så måste jag göra om det nästa år och det är väldigt länge tills dess. Annars så ska jag väl inte göra allt för mycket eller jo jag ska dammsuga så det är rent och fint hemma ;)

Over and Out!

 
Klicka för större bild på den lilla bilden. Dock ingen bra bild men men det är målilla som spelar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0