Rolig men ändå tråkig skol-dag

Hade faktiskt en ganska rolig dag fast jag inte direkt gjorde så mycket. Men hade roligt åt grabbarna som stod och ritade på tavlan istället för att arbeta,bilderna kommer längre ner!  Annars så tycker jag dagen har varit tråkig för efter jag hade ätit pizzan till lunch så mådde jag inte alls bra. Jag åkte i alla fall hem efter lunch med mamma min och glodde på tv och sov en stund, vilket var väldigt skönt =)  Och i morgon struntar jag i skolan!  Blir istället att sova lite längre och sen ta mig en promenad hem till min syster som inte mår så bra. Det blir att laga lite mat och hon beställde pankakor så det låter inte helt fel faktiskt! Det blir även lite tv tittande och sen får jag se om hon vill ha hjälp med något i huset och då hjälper jag henne mer än gärna, det är väl det systrar är till för ;)

Ett ända suck till innebandy träningen idag.. Den gick inte alls bra, det finns inget värre än en dålig träning. Avskyr att veta att jag inte var på allerten alls. Allt gick verkligen skit på träningen fattar inte varför, för jag var sugen på att träna och allt men ändå gick de inte bra. Men på torsdag hoppas jag att träningen går toppen, för jag tycker det verkligen är roligt att träna och speciellt när alla andra träningar har gått bra. Som sagt så kommer det nog med tiden, man kan inte alltid vara på topp. Men nu ska jag ta och titta på tv lite och sen hoppas på att jag kan sova bra inatt.

Over and Out!

Båda bilderna är ritade av en av mina klasskompiar. Den till höger skulle likna våran lärare, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0