Snö i massor.

Det kan man verkligen säga att det har kommit. Det har kommit mycket mer än vad alla har förväntat sig av tror jag. Men visst det är väl kul med snö men sommaren är allt lite bättre.! Jag är i alla fall berädd för vinter, jag har köpt vinter skor som jag inte har gjort på ca 3 år för jag inte har hittat några ja vill ha plus att jag har alltid lånat mammas :P  och sen ett stort plus är att jag hittade en jacka när jag var med syster i vimmerby häromdagen, vilket var jätte bra. För då slapp jag skicka efter en sådan jacka och denna var faktiskt lite snyggare med än den på internet ;)

Har även gjort lite jul fint i lägenheten visst det känns väldigt konstigt att det snart är jul men det är bara att sätta igång med allt jul fixande. Har dock inte så mycket julsaker men det kommer väl med tiden antar ja? för detta är ju trots allt första julen jag bor själv. 

Var faktiskt uppe i hultsfred igår och lämnade in dem glasögonen jag ville ha, dock blev det dyrt men men det var lika bra att få det gjort på en gång. Så förhoppningsvis så får jag dem nästa vecka om jag har tur =D vill verkligen ha dem nu nu, så jag ser lite bättre haha. Det negativa är väl att jag kommer få ont i skallen i början men de fixar sig efter ett tag om inte annat så får jag väl byta glasen till svagare. Men bara att hoppas på det bästa.

Juste satt även och kollade lite på min blogg och kom på att man kanske skulle gå in på sin au pair sida och kolla lite. Det blev att ändra lite där och kolla vad man har gjort egentligen. Asså jag är jätte sugen på att åka men jag är för feg så är det bara.! Tänk om man inte var så feg, tänk vad mycket man skulle våga då! men allt hänger väl på att man åker till ett annat land helt själv och inte känner en jävel. Men någon gång ska jag väl våga för hoppningsvis :)

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej ! Ja såg din kommentar, men har redan kontaktat sts och de verkar jag mest interesserad av, verkar bättre än den du sa med ocj jag känner en som åkt med de med så känns bra, men man ska itne åka med cultural care är det enda jag hört iaf !

Men jag ska åka om jag blir antagen ! :)

2010-11-26 @ 15:49:53
URL: http://martinagunnars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0