Träning och blåmärken

Kan bara säga en sak åt dessa dagar som har gått. Att jag har väldigt ont i min höger arm. Allt på grund av lite innebandy träning! Så är min arm helt blåslagen, visst jag är kännslig för att få blåmärken men såhär illa trodde jag då inte att det var. Fick detta i tisdag och har fortfarande ont och har träning idag, så jag får väl se hur kvällens träningspass går.! Hoppas att det funkar faktiskt fast jag har ont. Bilder kommer längre ner!

Har även ingen praktik plats än och våran praktik börjar nästa vecka. Hur ska detta gå? det är i alla fall min största fråga.. Känns som att jag inte kommer få någon och då innebär det att jag kommer vara hemma i ca 6 veckor, visst det låter skönt men för min del är det inte de! Jag får hoppas på det bästa att jag får någon eller har något att göra under tiden!

Vi har även haft en ny lärare denna vecka som heter Tony. Läraren i säg är helt okey men har ganska svårt att lära mig något på såhär få dagar. Vi började att ha honom i tisdags och slutar att ha honom idag och så kommer han att komma tillbaka till nästa år och då kommer vi bara ha han i 3 dagar då med. Vilket innebär att man inte lär sig så himlans mycket, tycker jag. Men hoppas att det löser sig ändå. Vi hade ett litet prov idag och turen var väl att vi inte får betyg på det provet haha. För då hade jag nog fått ett stort IG men men så är väl livet! Jag hoppas att jag klarar provet som vi ska ha nästa år med honom.

Färdigt snacka nu så hej svejs på er där ute i världen!

Over and Out!
Detta var i Tisdags.


Denna bild är hur det såg ut idag, har ingen bild hur det ser ut idag men men! värre ser det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0