Alla har en dröm

Jag har en dröm lika mycket som alla andra har en dröm. Men jag har inte bara en jag har flera och jag hoppas att någon av mina drömmar går att uppfylla. Jag förstår att ni vill veta mina drömmar och så vidare men jag ska inte ge upp jag ska ge er några punkter men det får bli i ett annat inlägg.Kanske i kväll men får se om jag hinner efter träningen.

Har även fått klart att jag kan inom en snar framtid köpa nya grejer till lägenheten så att jag kan trivas lite extra, det är en dröm jag har haft ett tag. Och en sak jag fortfarande tvekar om är den där förbaskade soffan, har en sådan beslutsångest så det finns inte. Fattar inte att jag aldrig kan bestämma mig, visst pengar spelar stor roll i denna fråga men ändå... Har hittat en eller nej föera men svårt att välja och veta vilken som är bäst..

Nehe nu måste jag gå, börjar min lektion nu och senare i eftermiddag är det tenta skrivning som gäller(hoppas på det bästa)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0