Allt och inget

Det har hänt lite mer än förväntan men men finns värre saker..

Bara ta nya tag och blicka frammåt för ljuset finns alltid någonstans.

Har även bestämt mig för att göra en lista på saker jag vill göra fram till lästa sommar, så den kommer komma upp i nästa inlägg som troligen blir i morgon!

Att veta att man blir ensam är aldrig kul,men tur man har sina vänner och mina två ungerbara katter som tar hand om en! Trodde de skulle vara värre, men jag vet att jag klarar det, jag är en stark människa.


För övrigt så förlorade vi seriepremiären i innebandy men vi vinner nästa match!

Nu sticker jag på hockey match i linköping med en kompis, hoppas på en rolig kväll!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0