Ett litet snabbt inlägg

Skulle ju visa er vad jag ska köpa på ikea eller rättaresagt skicka efter!
Hoppas verkligen att det kommer bli snyggt annars vet jag inte vad jag gör!! Förmodligen så kommer jag säkert bli arg och besviken.. Det är sånt som märks när jag har sakerna hemma och har monterat upp dem.
Men om man skickar efter saker från ikea så tar de cirka två veckor och då känns de som att jag skulle kunna åka och köpa skiten istället? plus att frakten låg på ca 400-500 kr bara för dessa två? men visst det är kanske värt det!

Synd bara att jag inte får med mig dessa två på lördag när jag åker upp till linköping. Men men såna smällar man får ta helt enkelt!

Här kommer byrån och bokhyllan =)



Over and Out på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0