Helg ännu en gång

Oj det är helg nu igen.. Och det är andra fredagen som vi går i skolan och det känns helt fel :S
Som tur är så känner jag mig bättre idag än vad jag kände mig igår. Dock så skulle jag inte tacka nej till att bara sitta hemma och glo eller jag menar ligga hemma i sängen och glo på en film eller bara ta de lugnt.

Ikväll blir det att vara chafför åt min bästa kille kompis och en till kille kompis. Har lovat dem på grund av att jag ändå inte skulle dricka plus att dem frågade mig så snällt, kunte inte säga nej då!
För jag får ju göra vad jag vill under tiden dem har roligt om jag nu inte också går in och kollar. För dem ska på rookiefestivalen. Vilket innebär en mini festival men en massa olika band! Hoppas dem får de roligt i alla fall..


I morgon ska jag till Linköping med Ulrika och det blir även att träffa Martina. Hon skulle även följa med oss på ikea, vilket kommer bli sjukt roligt!  Vet inte varför men jag älskar att gå på ikea finns så mycket roligt man kan hitta!! ska även försöka hitta en soffa som jag vill ha och kanske beställa den. Hoppas även att jag hittar lite annat smått och gått. Vi ska även in i andra affärer hoppas jag! bland annat så måste jag verkligen försöka hitta något inför i morgon dagens festligheter. Måste vara utklädd och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska klä ut mig till =S Men det är sånt som märks, för något borde jag kunna hitta på!

Men hoppas ni andra får en toppen helg!

Over and Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0