Lyckas aldrig

Jag lyckas då aldrig ha någon tur med mig! Jag varken sover eller har tur i kärlek eller spel. Det ända som går bra nu är väl min träning. Tränar och tränar gör jag och varje gång det är innebandy träning så är jag jätte trött innan men när jag väl kommer dit så går det hur bra som helst! det måste väl vara för att jag måste ha igång skallen hela tiden och fokus på bandybollen. Idag gick träningen super i alla fall, bättre än förväntan men jag nöjde mig inte med träning i 1,5 timma jag gick ut och gick i ca 40 min med min bästa kille kompis mamma =) vilket var riktigt skönt.

jobbigaste av allt är nog min sömn brist jag har för tillfället. sover kanske cirka 4-5 timmar på en natt och enligt mig är det alldeles för lite timmar. Kroppen min hänger inte riktigt med om dagarna tyvärr och inte skallen heller. det konstigaste är nog att jag tränar för full men sover ändå så lite. Men hoppas det blir ändringar på de snart =)

Men nu ska jag ta och försöka sova så god natt på er där ute i världen.

Over and Out!

även en höst bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0