Man vill så mycket mer än vad man kan och klarar av

Jag satt och kollade runt lite på internet häromdagen och kom in på en volontär sida och kom på att de skulle jag vilja göra. Det bästa med det är att man är inte borta flera år Men samtidigt så vill jag åka som aupair som jag hade funderingar på förra året vid denna tid punkt, tyvärr så kom jag aldrig iväg för det hände en massa saker här i sverige. Men jag ska inte klaga för jag plugga just nu och har hela livet framför mig att göra den möjligheten!

Men någon gång ska jag allt ta och åka som aupair eller volontär när jag känner att jag kan och har lust. Samtidigt vet man aldrig om jag drar utomlands och jobbar när jag är klar med min utbildning, för denna utbildning jag går nu är så brett och mycket lättare att jobba med utomlands där dem behöver kylanläggningar som ac i husen och så vidare. Så varför inte dra och jobba utomlands ett tag och se om jag trivs?

Som ni förstår har jag många tankar och funderingar i mitt huvud, men om man inte skulle ha de så skulle man nog ha ett väldigt tråkigt liv hehe. Men men man ska ha drömmar annars kommer man aldrig någon stans. för helt plötsligt så kan det hända!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0