Måndag och plugg

Idag är det första dagen på veckan och för den som inte visste så är de måndag ;) och det innebär att det är myskväll hemma hos sofie oxå =D

 Så idag blir det att plugga en hel del till provet som jag har i morgon. Hoppas på det bästa att det kommer gå bra denna gång! har även skrivit klart understukningarna så jag kan skriva ut dem. Så jag ska ut och gå en promenad ända bort till kyrkan så jag kan skriva ut dem, för jag orkar inte att skriva dem för hand! det är bara så jobbigt att skriva. För på datorn blev de nästan 5 sidor tänk bara vad de skulle bli om jag hade skrivit ner de för hand! usch vill inte tänka på de. Men men jag får i alla fall ha dem papprerna på provet i morgon så det borde väl gå susen!

Har även åkt på en förskylning. Vaknade upp med att min näsa var täppt, inte alls lika kul. Visst jag ska inte göra så mycket idag men ändå det känns inte allt för roligt. Men nu ska jag sätta igång att plugga i det fina vädret!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0