Nu var det ett tag sen

Oj vad tiden går, har haft funderingar på att skriva ett inlägg jätte länge men dock har det inte blivit av. Men det beror på att jag har haft fullt upp hela tiden. Jag har gått i skolan och sen jobbat extra och sen har jag även tränat och spelat match. Det gäller att vara på topp! Men jag ska inte klaga för jag mår toppen, dock sover jag väldigt dåligt om nätterna och jag har ingen förklaring till de. Men jag vet att det är riktigt jobbigt att inte kunna sova. Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig eller när jag går upp på morgonen för jag sover lika dåligt ändå =(

Vet inte vad jag ska skriva i detta inlägg heller för jag tycker det inte har hänt så jätte mycket fast det har gått en vecka sen sist. Jo en sak kan jag säga det är att jag fick lov och ducha båda mina katter häromdagen, det var så att toasittsen var upp och helt plötsligt hör jag något som låter som att någon kastar en sten i vattnet och helt plötsligt efter det kommer ena katten till mig och halva hon är blöt, jag skrattade som bara den! Så det var bara att ducha av henne för hon luktade inte jätte gott och när jag ändå höll på så fick det bli båda katterna =) 

Nu till helgen blir det match idag och jag valde att stå på sidan av för jag tyckte inte det var lönt att vara med när jag ändå inte får stå något i matchen plus att jag kände inte mig jätte sugen att vara med. Hade varit skillnad om man får vara med och spela. Men vid åtta i kväll blir det att heja på mitt lag och stå på bänken med dem. Hoppas att vi vinner =)

I morgon blir det kalas hemma hos en kompis med go mat och bra sällskap. Och på söndag händer inte alls mycket. Bara att ta de lugnt!

För övrigt så måste jag plugga till Kyl omprovet jag ska ha på tisdag. måste verkligen klara det denna gång.! Blev så besviken på mig själv när jag inte klarade det första gången. Visst jag klarade ena delen men man måste klara båda för att få godkändt. Men detta fixar jag lätt!

Här kommer en bild, hade inte flera på denna dator.

 Detta är mammas och deras nya hunde. Det är en naken hund men med hår.


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0