Snooooooooor

Uscha ja, jag sitter i skolan och snorar som bara den, vilket inte är kul!! men liksom vill ju inte missa en hel del i skolan, vilket jag gör när jag är hemma och är sjuk.. Men ärligt vad har vi gjort idag egentligen? typ ingenting :S så jag kunde ha stannat hemma och myst ner mig i sängen och tvättat och städat som jag har behövt göra sen längre tillbaka! men har inte haft orken...

Suck och blää på att vara sjuk..

Men men hoppas dagen blir bättre och måste dock säga till min tränare att jag inte kan vara med och träna idag för jag inte vill sätta för mycket press på min förkylning, men följer med och kollar när dem tränar! så jag får närvaro och visar att jag vill vara med och så vidare.  Dock så skulle jag gärna vilja träna men känner att min kropp inte vill utsätta mig för något.. Men hoppas ändå att jag får vara med på matchen på söndag och göra mitt bästa som jag gjorde i helgen som var!  Både jag och den andra målvakten har nog tränat lika mycket denna vecka om hon nu kommer ner till träningen!  Som sagt det är bara att hoppas på det bästa och att jag blir frisk så fort som möjligt.!!!

Dax för att forsätta lektionen nu och skriver ett inlägg ikväll om vad jag troligen ska skicka efter från ikea =)

Over and Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0