Söndag 3 oktober

 Och här sitter jag och har nyss städat och tvättat, har ännu en tvättmaskin igång som ska hängas sen! Det får bli när jag kommer hem från ungdomsgruppen som är i kyrkan.

Måste få säga att det har varit riktigt skönt att denna helg har gått så fort som den har gjort. Det är nästan som att man inte hinner tänka eller fundera på vad man ska göra, för tiden går och går.  Så helgen för övrigt har varit toppen, förutom att de tog slut med killen! Men tur man har vänner som vet hur dem ska roa mig eller är det jag som roar dem med mina dåliga skämt? ja det är det som är frågan men roligt har jag haft det i alla fall.

Kan berätta lite kort vad som har hänt. I fredags blev det seriepremiär hemma mot nybro, stod aldrig i mål men var berädd att hoppa in om de nu hade hänt något för uppvärmd var jag. Men vi förlorade otur nog med 4-6. Efter matchen blev de att gå hem till en kompis som hade fest, jag var nykter men de gjorde absolut ingenting hade kul ändå. Ibland undrar man vad blondiner tänker med, för det var nästan det ända som fanns på den festen, haha skrattade som bara den åt dem eller i alla fall åt en av dem.
Lördagen blev lugn, runt halv två kom en kille kompis och hämtade upp mig för att vi sen skulle vidare till Linköping för att kolla på match. Dem mötte luleå och matchen slutade med att Linköping vann med 2-1, riktigt bra match. Efter matchen blev det Donken och sen hemmåt. På vägen hem fick vi även med oss en kompis hem till mig, där det slutade med att vi satt och drack lite och hade det allmänt trevligt.

Och så har vi denna dag, den har gått så fort så jag vet knappt vad jag har gjort.!  jag vet i alla fall att jag har tvättat, dammsugit och suttit här juste jag har lagat lite mat nyss med. Fick bli rester från när jag var i stockholm som jag fick med mig hem från min pappa =)  Men snart kommer några kompisar för att hämta upp mig för att åka till kyrkan där vi ska ha våran ungdomsgrupp i ca 2 timmar, efter det blir det att få besök när man kommer hem det slår aldrig fel!

Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0